Hvem er jeg

Velkommen til min Vintage Smykke blog.

Jeg er en kvinde i "sin bedste alder" - gift med en dejlig mand - og sammen har vi 2 skønne børn - samt vores søde hund.

Jeg elsker at fremstille smykker. At mixe nye smykke dele med gamle - gør det blot endnu mere spændende.

Så når jeg ikke bruger tid på vores webshop, http://www.vintage-huset.dk/ hvor vi forhandler skøn brugskunst og loppefund - primært fra Frankrig - JA..... så producere jeg bl.a. smykker :)

SÅ HAR DU LYST - SÅ KIG IND :) :) :)



fredag den 21. oktober 2011

Patineret bronze halskæde m. ramme - Fleur de Lis

Dejlig halskæde i patineret bronze med fint ramme vedhæng. Rammen indeholder en smuk Fleur de Lis på bagrund af en fransk tekst. Kæden har et stort blomster vedhæng hvorpå der er et fint lille vedhæng med to små klare og en lidt større mørk lilla tjekkisk krystal perle, samt to hvide ferskvands perler.


Materialer: Nikkel og bly fri
Længde: Kæde + vedhæng + lås er 41 cm
Pris: DKK 239,00 - EUR 32,00 excl. fragt/freight

Jeg er vild med denne halskæde - den kan blive din - lige HER

Kram, Dorthe

Ingen kommentarer: