Hvem er jeg

Velkommen til min Vintage Smykke blog.

Jeg er en kvinde i "sin bedste alder" - gift med en dejlig mand - og sammen har vi 2 skønne børn - samt vores søde hund.

Jeg elsker at fremstille smykker. At mixe nye smykke dele med gamle - gør det blot endnu mere spændende.

Så når jeg ikke bruger tid på vores webshop, http://www.vintage-huset.dk/ hvor vi forhandler skøn brugskunst og loppefund - primært fra Frankrig - JA..... så producere jeg bl.a. smykker :)

SÅ HAR DU LYST - SÅ KIG IND :) :) :)



fredag den 21. oktober 2011

Patineret bronze halskæde m. ramme - Engle

Skøn halskæde i patineret bronze med et fint ramme vedhæng. Rammen indeholder et billede af en sød engel, et lille udsnit af en tekst fra en gammel bog. Det hele er på en baggrund med nodepapir som er beskyttet af et glas. Halskæden har yderligere et stort blomster vedhæng, en hvid ferskvandsperle, 1 klar og 2 blå tjekkiske krystal perler.



Materialer: Nikkel og bly fri
Længde: Kæde + vedhæng + lås er 38,5 cm
Pris: DKK 239,00 - EUR 32,00 excl. fragt/freight

Og endnu en skøn halskæde i patineret bronze med et fint ramme vedhæng. Rammen indeholder et billede af en søde engle. Det hele er beskyttet af et glas. Halskæden har yderligere et fint blomster vedhæng, to hvide ferskvandsperler, 1 vårgrøn og 2 mørke lilla tjekkiske krystal perler.




Materialer: Nikkel og bly fri
Længde: Kæde + vedhæng + lås er 40 cm
Pris: DKK 239,00 - EUR 32,00 excl. fragt/freight

Jeg elsker engle - og du kan købe en lige HER

Kram, Dorthe   

Ingen kommentarer: