Hvem er jeg

Velkommen til min Vintage Smykke blog.

Jeg er en kvinde i "sin bedste alder" - gift med en dejlig mand - og sammen har vi 2 skønne børn - samt vores søde hund.

Jeg elsker at fremstille smykker. At mixe nye smykke dele med gamle - gør det blot endnu mere spændende.

Så når jeg ikke bruger tid på vores webshop, http://www.vintage-huset.dk/ hvor vi forhandler skøn brugskunst og loppefund - primært fra Frankrig - JA..... så producere jeg bl.a. smykker :)

SÅ HAR DU LYST - SÅ KIG IND :) :) :)



torsdag den 3. november 2011

BESØG VORES WEBSHOP - WWW.VINTAGE-HUSET.DK

Skulle du få lyst til - at købe noget fra bloggen her - kan du gøre det via vores dejlige webshop. Du trykker blot på billedet - og føres direkte til shoppen. Vi forhandler skønne produkter fra kendte inden/- udenlandske leverandører samt skønne loppefund/brocante - primært fra Frankrig.



Det ville være os en sand fornøjelse - at byde dig indfor - i vore lille univers :)

Kram, Dorthe 

Ingen kommentarer: