Hvem er jeg

Velkommen til min Vintage Smykke blog.

Jeg er en kvinde i "sin bedste alder" - gift med en dejlig mand - og sammen har vi 2 skønne børn - samt vores søde hund.

Jeg elsker at fremstille smykker. At mixe nye smykke dele med gamle - gør det blot endnu mere spændende.

Så når jeg ikke bruger tid på vores webshop, http://www.vintage-huset.dk/ hvor vi forhandler skøn brugskunst og loppefund - primært fra Frankrig - JA..... så producere jeg bl.a. smykker :)

SÅ HAR DU LYST - SÅ KIG IND :) :) :)



fredag den 21. oktober 2011

"Sølv" vedhæng - Rammer m. Kvinder

De mest vidunderlige "sølv" ramme vedhæng med skønne kvinder. Nogle af rammerne har også små franske eller engelske tekster vedlagt - altsammen beskyttet af glas. Perfekt som vedhæng til en smuk halskæde. Eller bind et fint silkebånd, blondebånd eller en rustik snor i, og hæng dem på dine lysestager, vaser o.lign. Det ser kanon godt ud. Eller brug dem ved en smuk indpakket gave.



Materiale: "Forsølvet" zinklegering. Nikkel og bly fri.
Størrelse uden øje/Size without loop: ca. 2,7 cm
Pris: DKK 45,00 - EUR 6,50 excl. fragt/freight

Ååhhh disse skønne kvinder - du kan købe dem lige HER

Kram, Dorthe

Ingen kommentarer: