Hvem er jeg

Velkommen til min Vintage Smykke blog.

Jeg er en kvinde i "sin bedste alder" - gift med en dejlig mand - og sammen har vi 2 skønne børn - samt vores søde hund.

Jeg elsker at fremstille smykker. At mixe nye smykke dele med gamle - gør det blot endnu mere spændende.

Så når jeg ikke bruger tid på vores webshop, http://www.vintage-huset.dk/ hvor vi forhandler skøn brugskunst og loppefund - primært fra Frankrig - JA..... så producere jeg bl.a. smykker :)

SÅ HAR DU LYST - SÅ KIG IND :) :) :)



torsdag den 20. oktober 2011

Patineret bronze halskæde m. en gammel blå Gablonz sten.

Smuk gammel og betagende blå Gablonz sten - efterfulgt af et stort og nyere rundt vedhæng med en fin, lille dueblå sten. Herefter 2 nyere blomster vedhæng, perleskåle og sluttelig 2 smukke vårgrønne tjekkiske krystalperler.



Materialer: Nikkel og bly fri
Længde: Kæde + vedhæng + lås er 42 cm
Pris: DKK 269,00 - EUR 36,00 excl. fragt/freight

Er du til "gammelt" møder "nyt" kan du købe den lige HER

Ingen kommentarer: